Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Οι οδοντίατροι είναι φίλοι μας!!!!

       
                            

Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος Αγωγής Υγείας της Β΄τάξης “Γερά Δόντια” την  Πέμπτη  7/2/2013 επισκέφθηκαν το σχολείο μας οδοντίατροι και εξέτασαν τα παιδιά της Β΄τάξης. 
   

  Οι οδοντίατροι Αλέξης Λιοσάτος και Ηλίας Ιωάννου μας ενημέρωσαν για τις αρρώστιες των δοντιών , μας έδειξαν το σωστό τρόπο βουρτσίσματος, εξέτασαν όλα τα παιδιά και έκαναν φθορίωση. 
    Εμείς τους ευχαριστούμε πάρα πολύ και τους αφιερώνουμε τη παρακάτω μπαλάντα
                            Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥ
Ένας: Τον θυμάμαι την πρώτη φορά
με χαμόγελο κι άσπρη ποδιά
είχα σπάσει δυο δόντια, πονούσα,
τη μαμά μου απ’ το χέρι κρατούσα
ω,ω,ω,ω… είχα ένα πόνο φρικτό,
ω,ω,ω,ω… και πήγα στον οδοντίατρο
Ένας:  Και με φρόντισε μια ολόκληρη ώρα,
σαν καινούρια είν’ τα δόντια μου τώρα,
μου τα έχτισε απ’ την αρχή
και δεν έμεινε θέση κενή
ω,ω,ω,ω… είμαι παιδί τυχερό,
ω,ω,ω,ω… έχω ένα φίλο οδοντίατρο
Όλοι: Από τότε πηγαίνει συχνά
του φροντίζει τα δόντια καλά,
τερηδόνα και πλάκα παλεύει
και τους πόνους του πάντα γιατρεύει.
ω,ω,ω,ω… είναι παιδί τυχερό,
ω,ω,ω,ω… έχει ένα φίλο οδοντίατρο
Ένας:  Μου χαρίζει καλές συμβουλές
και μου δίνει οδηγίες πολλές
για να έχω δοντάκια γερά
και να χαμογελώ λαμπερά
ω,ω,ω,ω… νομίζω τον αγαπώ,
ω,ω,ω,ω… το φίλο μου οδοντογιατρό

μη ξεχάσετε να ανοίξετε το ηχείο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου