Τετάρτη, 4 Απριλίου 2012

Ο ύμνος του βιβλίου




​Ένας ύμνος για το βιβλίο σε στίχους του Ε. Τριβιζά και μουσική του Γ. Κουρουπού… Με αφορμή τον πρόσφατο εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου
O ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Πες μου κάτι, τι αξίζει
πιο πολύ από φλουριά;
Πες μου κάτι, τι χαρίζει
γέλιο, κέφι και χαρά;
'Ελα, πες μου, τι γεμίζει
παρηγόρια την καρδιά;
Έλα, πες μου, τι σκορπίζει
την πιο μαύρη συννεφιά;

Έλα ,πες μου, τι’ ναι εκείνο
που με κάνει και δακρύζω,
που με κάνει να γελάω,
που με κάνει να ελπίζω;

Έλα, πες μου, τι’ ναι εκείνο
που με κάνει να γιορτάζω,
που με κάνει να πετάω,
στα ουράνια να καλπάζω;

Ένα βιβλίο! Ένα βιβλίο!
Ένα βιβλίο που μαγεύει
όνειρα στο νου φυτεύει
και στο ταξίδι της ζωής
πιστά μας συντροφεύει!

Γι’ αυτό βιβλίο μου πιστό,
λατρεμένο μου βιβλίο,
έλα πάρε τ ακριβό
της καρδιάς μου το βραβείο!

πηγή:.indexonline

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου